Spørsmål & Svar
Hvordan kan jeg kontakte Vibely?
Du kan kontakte oss via e-post på kontakt@vibely.no, der vårt kundeserviceteam vil være glade for å hjelpe deg med det du trenger!
Leverer dere utenfor Norge?
Kun Norge.
Hvor sender dere fra?
Vi sender fra vårt varelager i Norge 🇳🇴
Kan jeg endre eller avbestille ordren min?
Da vi jobber etter å behandle ordre så raskt som mulig, må du be om eventuelle endringer/avbestillinger så raskt som mulig. Ordren din kan returneres for full refusjon etter at den er mottatt.
Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?
Vi aksepterer kort, Apple Pay og Vipps.
Når blir ordren min behandlet?
Alle bestillinger håndteres og sendes ut fra vårt lager. Vennligst beregn ekstra tid for behandling av ordren din i løpet av ferier og høytider. Bestillinger vil bli behandlet innen 1-3 virkedager fra bestillingsdatoen og sendt dagen etter behandlingsdagen. Gjelder
ikke for egen tilpassede flagg.
Kan jeg spore ordren min?
Ja, alle våre ordre blir sendt med Posten. Du vil få sporingsnummer som du kan bruke til å spore din ordre her: https://sporing.posten.no/sporing/
Hvor lang tid vil det ta å motta ordren min?
Vi behandler ordre løpende, og sender alle våre bestillinger med Posten. Til vanlig bruker de 1-4 virkedager fra de mottar bestillingen. For varer vi har på lager er forventet leveringstid 2-6 virkedager. Gjelder ikke for egen tilpassede flagg.
Hva om jeg ikke mottar ordren min?
Hvis du ikke mottar ordren din innen 30 dager etter sending, har du rett til full refusjon.
Blir jeg belastet toll og skatter?
Prisene som vises på nettstedet vårt i kassen er det fullstendige beløpet du skal betale. Prisen inkluderer alle avgifter inkludert frakt og mva.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Vennligst kontakt oss på kontakt@vibely.no. Inkluder gjerne bestillingsnummer i henvendelsen.
Hva om varene jeg mottok er defekte/feilskadet?
Ta kontakt med oss hvis du har mottatt varer som er feil, mangler og/eller defekte. Vennligst inkluder bestillingsnummeret ditt, bilder av varen(e) og all relevant informasjon når du mottar pakken din. Vi vil gjøre vårt beste for å løse saken din så snart som mulig.
Når vil jeg motta refusjonen min?
Alle refusjoner vil bli kreditert din opprinnelige betalingsmåte. Hvis du betalte med kreditt- eller debetkort, vil refusjoner bli sendt til kortutstederbanken innen 7-10 virkedager etter mottak av returnert vare eller avbestillingsforespørsel. Vennligst kontakt din bank hvis du har spørsmål om når kreditten blir lagt til kontoen din. Hvis du ennå ikke har mottatt en kreditt for returen din: Kontakt banken/kredittkortselskapet. Det kan ta litt tid før refusjonen blir lagt til kontoen din.